Uppdatering på G


Dags för en uppdatering i mitt, inte längre, så fartfyllda liv. Skolan börjar om mindre än en vecka och ångesten har redan kommit. Jag vill ju verkligen inte gå samsam. Jag sökte in till samhälls för att få gå mediainriktningen men den blir ju inte av och det suger. Hur ska jag klara samsam i två år? Det låter ju inte ens roligt. Hoppas man blir på bättre humör och faktiskt trivs när det har dragit igång..

Christoffer åkte hem i förrgår, det är tungt som alltid. Men vi har umgåtts nästan 24 timmar om dagen i fem veckors sträck och det märks. Det blir så lätt att man stör sig på varandra om man umgås för ofta. Som tur är har vi inte gjort det hela tiden då vi gjort saker för oss själva och med andra också. Men med våra morgonhumör kan jag inte säga att det kanske är sådär jättebra att gnälla på morgonen åtminstone ^^ Tänkte ju att vi skulle få umgås tills man blev less men det blev iaf inte jag (hur man nu kan bli det egentligen?). Känns som vanligt så jävla tungt att inte ha honom här längre och veta att jag måste klara mig utan honom i veckor framöver. Jag vill bara att skolan ska dra igång och veckorna ska gå fort så jag får åka ner till honom igen.
När det är skola på veckorna och mer än hälften av alla helger fram tills jag ska åka är uppbokade redan så hoppas jag att tiden går undan. Fast det är alltid jobbigast i början och när det gått ett tag kommer man in i de gamla rutinerna. Jag vet att jag inte hade kunnat haft en bättre sommar utan honom iaf.

Den här veckan har jag inte så mycket planerat, egentligen ingenting annat än att på fredag åker jag, Lina och Åsa till Byske och bor på campingen. Får se vad jag och Lina hittar på för bus där, vi lyckas alltid dumma oss ;) Blir borta till söndag iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0