Idag: 10

Jag har börjat bli riktigt dåligt på det här med uppdatering, men det är ingen bra period just nu helt enkelt. Jag ska försöka bli bättre på att blogga och det blir jag nog när det börjar hända lite i livet igen :) Just nu rullar det bara på men jag är inte alls på topp av en speciell anledning men jag hoppas att nästa vecka kan bli bra ändå med hjälp av mina kompisar.
Varje morgon kliver jag upp och klistrar på det där ansiktet som jag visar åt alla andra. Det är nog bara mina närmaste vänner som kan se att jag faktiskt mår dåligt, även om jag inte visar det förrän dom frågar. Jag har så lätt att bryta ihop, jag vet att sorgen syns i ögonen om man tittar noga.
 

 
Hoppas iaf att det blir fint väder imorgon, då gör vi en sväng ut i skogen och så. Känns konstigt att det gått en skolvecka nu, men det blir många fler innan nått lov. Nåja, bara vi går in i september månad så känns det ju lite närmare och lättare kanske haha ;) Har varenda jäkla helg planerad nu fram tills första helgen i oktober, så jag är rätt säker på att det kommer gå fort för mig med tanke på att helgerna bara kommer flyga iväg när man åker bort och sådär. Skönt!
 

 
Nu ska jag iaf slå på en film. Blir nog förhoppningsvis en tidig kväll ikväll också, sov 12 timmar inatt och hoppas på ungefär lika många igen för jag behöver verkligen vila ut känner jag.
 
 
 / 
 
Det är fan typ 6 månader sen det där som fick mig att bryta ihop för ett litet tag. 6 månader och fortfarande sitter det kvar, det ligger kvar och gnager, får mig att må dåligt. Egentligen mår jag nog mest dåligt av att jag inte kan vara säker på vem som sa sanningen. Hjärtat säger en sak, hjärnan säger en annan och ni två säger en tredje och en fjärde sak. Herregud, varför kan jag bara inte glömma det? Patetiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0