20 december


 

Såhär ska jag se ut i öronen på julafton. Behöver jag säga att jag kommer att känna mig som en elefant? Dom väger fläsk! Nu måste jag bara hitta sex stycken andra örhängen att matcha resten av hålen med snöflingorna. Hur ska det här gå? Just nu har jag åtta stycken som inte direkt matchar varandra, bara för att jag har så dåligt med likadana örhängen :)
 
Helst skulle jag vilja gå och sova nu. Jag har ont i nacken och känner mig död, jag somnade typ fyra imorse. Sen klev jag upp halv tolv och åkte iväg och kollade hockey. Imorrn börjar jag först fem över ett och har en timmes lektion, känns nödvändigt. Hade inte åkt till skolan över huvudtaget om det inte vore för att jag har geografi-redovisning innan lektionen. Nu ska jag försöka göra något vettigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0