Det tar sig, sa pyromanen

Hade sovmorgon till halv tio idag, börjar egentligen åtta. Klarade geografiprovet med en poäng, det var tur. Sen har jag pluggat massa spanska för jag har haft prov idag, var faktiskt inte lika svårt som det brukar vara! Men jag fick skäll av min lärare för att jag lämnade in läxan på ett halvt A4-papper, när man går på gymnasiet gör man inte så, då ska det vara hela A4-sidor sa hon. Fullt normalt? hehehe :) Efter spanskaprovet gick jag direkt till engelskan som redan hade börjat och då skrev jag engelskaprov innan jag åkte hem.

Imorgon är det redovisning av rapporten så jag ska skriva redovisningen ikväll, sen är det bara matteinlämningen kvar och den ska jag be om hjälp om för jag kunde inte allt. Ledigheten närmar sig! :D

Och ja, det tar sig med allt skolarbete som ska göras!
..rapportskrivning
..redovisning av rapporten
..matteinlämning
..engelska grammatikprov
..geografiprov
..spanskaläxa x2
..spanska muntligt förhör
..spanskaprov
..träningsdagbok

Fast jag har inte gjort muntliga förhöret i spanska för jag skulle göra det idag om jag hann och det gjorde jag inte. Så jag kommer antagligen inte att få göra det heller. Men för mig spelar det ingen roll, fast hon nu då säger att hon har mindre bedömningsmaterial om man inte gör den, men jag skulle nog ändå inte klara av det så det är väl lika att skita i det då. Nu ska jag ta mig en välförtjänt tupplur innan middagen, skönt :)
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0