På dåligt humör

Idag åkte jag till skolan för ingenting. Läraren som vi skulle redovisa för var inte ens där, och på den enda lektionen jag hade så skulle vi göra instuderingsfrågor till ett prov vi ska ha efter lovet. Kändes nödvändigt, jag var glad (eller så inte). For på stan med Michaela i alla fall, vi var och tog en fika bland annat.

Har i alla fall sovit 14 timmar inatt! Jag gick och la mig klockan åtta igår. Jag vaknade klockan tio imorse. 14 timmar alltså. Eller ja, Christoffer ringde klockan elva och väckte mig men vi pratade bara en halvtimme och sen somnade jag direkt. Fast jag var trött när jag vaknade imorse, har väl sovit för mycket :)

Jag är hos pappa den här veckan. Jag ska sova första natten i min nya säng inatt. Jag hade helst velat gå och sova redan nu, men jag tänkte vara social med min familj så jag ska slå på en film tror jag. Pappa är och jobbar nu iaf och Jonte ska snart på träning. Först ska jag nog slå in julklappar, men före det ska jag ut med hunden.
 


Dispite the hard words I still keep loving you
but I guess we have to face that our times are over,
no matter how much we miss them sometimes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0