Söndagskväll/natt

Utan söndagsångest! Skönt. Fast det kanske beror på att jag har gjort allt som jag ska (utom matten) tills jag åker imorgon. Däremot har jag ångest för att jag inte har packat allt ännu. Blir att åka hem imorgon efter skolan, slänga sig i duschen, packa det sista, äta middag, handla nått att ha på tåget och sen åka. Och nej, jag är inte direkt pepp på att åka. Men det blir förhoppningsvis trevligt när jag väl är där :)

Det känns inte ens som att jag ska åka imorgon, det känns konstigt att åka på en måndag. Och jag vet inte vad jag ska hitta på ute i skogen när Christoffer är i skolan. Speciellt inte efter att Leif åker iväg också. Fast han är väl där 2-3 dagar efter att jag kommit i alla fall :) Nuuu ska jag krypa till kojs och känna mig galet stressad över morgondagen! Det gillas... inte.
 


förmodligen
världens
bästa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0