Två dagar kvar till jul


Puma och jag när jag bakade pepparkakor i helgen
 

Att baka pepparkakor var förresten skittråkigt! Det var nog sista gången jag gjorde det, åtminstone för i år hehe! Nä men jag gnällde redan när jag bara gjort en halv plåt över hur jäkla tråkigt det var. Så inge mer pepparkaksbakning på ett tag framöver.
 
Idag klev jag i alla fall upp efter tio och tog det bara lugnt innan jag och Michaela gick ut och promenerade med hundarna. Vi gick över en timme, bort till sandviken, det var -15 grader så det var lite kallt om kinderna men inte så farligt! Våra hundar som är bittra fiender hade bara en liten catfight och sen sprang de och hade sig resten av promenaden. Även om Mickas hund kanske hade liiite respekt för Nova ett tag efteråt. Min hund är världens argbigga, men ack så söt! :) Eller okej, på bilden var hon inte speciellt söt, haha!
 


Iana och Nova, inte ser dom så sura ut på varandra iaf?
 

Nu ska jag titta på teve, imorrn ska jag upp tidigt och iväg på Kaptensgården och filma lite material åt (och med) Uffe och Peter till deras dressyrkurs för jakthundar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0