43 frågor om en bästa vän



1.
Vad heter hon/han? Linnea
2. Hur gammal är hon/han? 16 år
3. När träffades ni sist? I måndags, för nu har hon praktik och jobbar dåliga tider ;) 
4. Vad har hon/han för hårfärg? brunt med massa ljusa slingor!
5. Brukar hon/han färga håret? jodå!
6. Vilka färger har hon/han haft? typ mörkbrunt och ljusare och.. massor ;)
7.Vad har hon/han för parfym? jag vet inte vad den heter, jag vet hur flaskan ser ut! (a)
8. Är hon/han galen? ja, det kan faktiskt hända!
9. Vad är erat bästa minne? vi har många bra minnen :) men i sommaren -08 är nog bäst!
10. Har ni många minnen ihop? absolut :)
11. Vart bor hon/han? Nilivaara/Malmberget
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nej men nästa sommar så ;)
13. Är du avundsjuk på henne/honom? bara för att hon har egen lägenhet (a)
14. Vad heter hennes/hans syskon? Jens och Jenny :)
15. När träffades ni första gången? i augusti 2005
16. Hur träffades ni? genom skolan
17. Vad går hon/han i för sporter? ingen speciell :)
18. Vad brukar hon/han göra på helgerna? åka hem till byn och träffa sin familj!
19. Vad brukar han/hon göra efter skolan? datorn, laga mat, städa och sånt duktigt
21. Har du pussat henne/honom? nej
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? säger som henne, ibland, men vi vet var vi har varandra :)
23. Har hon/han fräknar? nja, jag vet inte?
24. Har ni kollat på film någon gång? jepp!
25. Har ni bråkat någon gång? det har vi inte gjort
26. Har ni sovit i samma säng? nej
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? varje dag, hela dagen! ;)
28. Har du sett henne/honom gråta? HAHA ja när hon fick ett myggstift i ögat!!
29. Vad gjorde du då? jag skrattade så jag höll på att dö!
30. Har du sett henne/honom vara riktigt arg? jo speciellt när hon spelar minigolf :s :s
31. Har hon/han sett dig gråta? det tror jag inte, eller jooo! på skolavslutningen
32. Vad ska ni göra i sommar? taggatagga Kirunafestivalen ;)))
33. Har hon/han svikit dig någon gång? nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? jadå
35. Vad skulle du göra om denna personen dog? det vill jag inte tänka på!
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? om jag får bestämma så ja! :)
37. Älskar du henne/honom? ja!
38. Vad är det bästa med henne/honom? att hon är omtänksam, alltid får en på bra humör, är sig själv och det finns mycket mer också!
39. Vad skulle du vilja att hon/han ändrade på? inget alls
40. Skulle du ge henne/honom pengar om du vann 1 miljon? jag skulle ge henne det hon ville ha, om de var nå speciellt!
41. Är hon en stadsfjolla? nej snarare byfåne ;)
42. har han/hon ett smeknamn? jag säger oftast Linnea men förut kallade jag henne Nisse hela tiden!
43. vill du att hon/han ska kopiera detta och skriva om dig? det har hon redan gjort :)

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA justja myggstiftet xD Fifan det sveeeed! och skolavslutningen, heeja jag glömde ju massa saker :D Voivoi, men nu till sommaren ska bli ääännu bättre än förra ;) Vi ska fixa dejt med Takida ju ;)huhuh, puuuuss vi syns imån! :D

2009-02-12 @ 18:03:38
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0