det finns fan inget som heter powernap

I alla fall inte i min värld. För jag skulle ta en powernap, ställde klockan en timme senare och giiiissa när jag vaknar. 2,5 timme senare. Grattis Evelina, du kommer garanterat att kunna sova inatt! Garanterat! Fast de är inte konstigt att jag är trött idag, fick mitt sista samtal halv sex imorse och hade sovit dåligt fram tills dess för det ringde lite då och då. Och det är klart att jag svarar, smart som jag är. Men jag och Linnea tog oss upp vid kvart i åtta iaf, hon började jobba åtta så hon gick till jobbet och jag åkte iväg till Jokkmokk.
Så kom jag hem vid halv två och drog typ direkt upp till Malmberget och kollade hockey, Linnea kom också dit för hon hade tre timmars rast. Jag kom hem, åt middag och skulle ta en powernap.
 
När jag vaknade så kollade jag på isracing-program om Posa Serenius och jag såg Christoffers pappa också för han är mekaniker till Posa. Det var lite kul för det var konstigt att se dom på teve när man har sett dom i verkligheten. Och speciellt Leif för han har jag ju inte sett på teve förut så :)
Nu ska jag rasta min hund, vänta på att pappa ska fylla på min mobil och sen ringa till herr C. Men pappa skulle fylla på min mobil för en timme sen, mer till och med, och han har inte gjort det? Så annars får jag be Christoffer ringa för de kostar 2 kr/minuten för mig nu när jag inte fyllt på den här månaden. Jag är en riktigt klocka och har slösat bort nästan alla mina 230 kr på mobilen på bara 4 dagar (a)
 
Och ångest har jag också. Jävligt mycket ångest. Jag hatar att vi ska skriva utredande uppsats på tisdag i tre timmar och att jag inte ens börjat fundera vad jag ska skriva och sen att vi har spanska prov på onsdag. Jag hatar också att jag inte kommer ha tid att plugga imorgon. Men nu har jag hatat klart och nu ska jag ut i kylan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0