gårdagen i sin lilla helhet

Igår sa jag åt Martin att jag skulle skriva ett inlägg om honom i min blogg. Ett helt inlägg för Martin som jag träffade för första gången igår och trots det såg han igenom hela mig, på någon timme hade han berättat för mig vem jag är och han hade så jävla rätt. Men idag har jag bestämt mig för att jag inte ska skriva ett inlägg om Martin, nej. Så därför slutar jag tvärt.
 


singstar-pojkar
 

Efter många försök till övertalning så gav jag fan i dom som tjatade och stack hem, var hemma vid halv sex på morgonen, hoppade i duschen och sen somnade jag ungefär tio i sju. Sen vaknade jag första gångerna efter nio för sen har min mobil ringt konstant och sms har jag fått så jag klev upp typ vid halv tio. Så ja, två timmars sömn vart det inatt men pigg är jag då utav bara fan :) Idag ska jag titta på hockey i alla fall.

Och jag måste bara säga att jag hatar vissa jävla folk i den här stan, eller hela stan över huvudtaget. Den har sina bra dagar men ibland är jag bra jävla less, till exempel igår och idag. Jag hatar folk som utnyttjar andras svagheter men jag känner att det är tur att jag vet vem jag är och vad jag vill åtminstone och jag påverkas knappt nångång av såna där folk men det är så jävla irriterande att dom ens försöker. Och nu orkar jag inte skriva ett ord till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0