hejhopp här flyger dagarna iväg

Gårdagens dokumentär som jag såg kan bara beskrivas med ett ord: Patetiskt. Jag mådde seriöst illa av att se det där, de var verkligen sinnessjukt.

Jösses amalia vad veckorna spinner iväg nu tycker jag. Imorgon är det redan torsdag! Bara två skoldagar kvar till sportlov, skönt! Idag fick vi tillbaka spanskaproven, jag hade IG. Inte speciellt förvånande. Hade 20% för få poäng, är jag dålig eller är jag dålig? Haha.

Idag måste jag försöka plugga lite till historiaprovet på fredag, men det kommer jag inte orka göra så. Sen har jag nå svenskagrejs till imorrn också som jag måste kika igenom.. Jag ska upp till Malmberget ikväll, sova hos Linnea och kanske hälsa på hos David om det vills.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0