imorgon är det freeedag!


Linnea under gårdagens besök här :)

Det är helt galet vad fort den här veckan har gått! Jag tycker det kan fortsätta precis i samma stil enda till sportlovet. För nu är det snart bara 3 skolveckor kvar dit! Och jag är bra skolless så det borde bli lov nu tycker jag.

Efter skolan idag for jag hem och slängde i mig lite mat. Eller ja, en macka eheh. Sen hämtade Michaela upp mig, vi for på lite ärenden och hon var mitt mentala stöd idag, vilket hon är bäst på att vara! ;) Sen åkte vi upp till Kullen, pratade och sådär och ikväll tänker jag på Micka och tycker liite, liiiite synd om henne. Men bara liiite. Sen skjutsade iaf hennes pappa hem mig och jag käkade middag.

Jag pratade nyss med Linnea, hon är på praktik och jobbar till nio ikväll. Så efter nio tar jag bussen upp till Malmberget och sover hos henne. Nu ska jag börja packa hade jag tänkt, sen ska jag springa förbi Ica om jag hinner och handla frukost till imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0