jo tjena vilken tur man har

Ååååh, jag missar vintermarknaden i år! Det är för fan vinterns höjdpunkt. Jävla skit, hade helst av allt ställt in Umeå-resan för jag vill gå på marknaden. Och jag kommer inte kunna det så blä på de. Nu vart jag sur, eller nej. Jag var redan sur. Det har hållt i sig sen igår. Just nu känner jag ingenting heller. Jag är helt jävla känslodöd.

          
when it's real and when it's right,
don't let anyone stand in your way


Men ingen skola idag så de var väl lite glädjande, fast fortfarande är jag långt ifrån glad. Jag väntar på att Michaela ska höra av sig, vi ska nog ta en fika eller nå sånt på stan. Jag hoppas hon kan höja mitt för tillfället låga humör.

Nu handlar det om att hålla ut i några veckor till, för allt vänder till slut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0