plupps lilla lappkåta

Gårdagens samtalsämne för mig var lappkåtan. Och inte vilken lappkåta som helst utan nämligen Plupps lappkåta. Fy fan vad jag surrade om den där jävla lappkåtan, jag tror alla visste om det och jösses vad dom garvade åt min sjuka idé! Tur man är bra på att underhålla folk. Men jag står fast med mina planer om sommaren och lappkåtan! Det lär bli en upplevelse eller vad tror vi, haha? :o

 
Det där är långt ifrån Plupps lappkåta, men det ska tydligen vara en lappkåta så okej. Fast Plupps är mycket finare. Den ligger i Pluppskogen, ni vet säkert vart det är.

Kommentarer
Postat av: sofíe

hahaha då vet jag vart jag hittar dig i sommar ;)

2009-03-01 @ 18:13:32
URL: http://sofielinneaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0