rubrik saknas, antar jag

Jag hatar att skriva rubriker, kommer aldrig på nått bra.. Imorse när jag vaknade så tänkte jag att snälla säg att jag har ont nånstans så jag slipper gå till skolan. Förutom träningsvärk så hade jag inte ont nånstans, eller lite i öronen vad nu det ska bero på men skulle jag ha gått på magkänslan så skulle jag ha stannat hemma ändå för det kändes inte bra.
Men jag trodde vi hade redovisning av grupparbetet på engelskan idag så jag ville inte svika dom andra så jag gick till skolan ändå men det visade sig att redovisningen är på fredag. Så jag valde hur som helst att genomlida dagen ändå, slutade 12.50.
 
Har bara vart hemma drygt 40 minuter, har en äcklig jävla huvudvärk som vägrar ge med sig men jag hade inte ätit nått idag så jag får skylla mig själv. Och jag sitter och funderar på vad jag ska hitta på resten av dagen.. Jag har en hel del plugg men nej, jag orkar verkligen inte. Det kommer jag som vanligt skjuta upp till sista minuten oavsett.

Och jag upptäckte nyss att vi passerat 40-strecket så nu är vi under det! Framsteg, framsteg. Men nu har jag lite saker att se fram emot här framöver så då går tiden mycket fortare! Hoppas vi, det brukar väl åtminstone vara så..
I miss you love.


sammanfattning av helgen i ett fåtal bilder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0