stay focus

Det är jävligt synd att vissa personer ska ha så jävla svårt att fixa vissa saker. Okej, jag vet att mitt tålamod inte är på topp just nu men just därför borde vissa ta hänsyn till det. Men icket.

--

Idag hade jag engelska på morgonen, satt vid datorn och läste om Australien. Sen skrev jag matteprov, fast jag skrev bara ett G-prov för jag klarar aldrig nå bättre än godkänt när de gäller matte och det vet jag. Men förhoppningsvis så klarar jag det hur som helst. Sen åkte jag hem för dom skulle bada på gympan och de kändes inge kul att jag måste sitta och titta på bara, får ju ändå inte vara med. Fan hur jag stavar idag, när jag skulle skriva gäller så skrev jag gällivare och när jag skulle skriva förhoppningsvis så skrev jag forthoppningsvis haha?!

Sen var jag tillbaka till läkaren idag, trodde nämligen att jag hade fått halsfluss igen men dom skulle höra av sig imorrn och se om det är de eller inte. Dom är så gulliga där borta, dom kom ihåg Christoffer också, frågade hur jag har haft det hos honom, hur länge vi har vart tsm, hur det var med han och sådär :) Fast jag har ju varit hos läkaren konstant sen i november så det är ju inte så konstigt att dom börjar komma ihåg vem man är och vad man pysslar med!

På eftermiddagen blev det en timmes promenad med Hanna, det var välbehövligt. Nu ska jag borsta tänderna, lägga mig under täcket och plugga till NK:n imorrn...
 


SORRY HONEY, I'M ALLERGIC TO BULLSHIT !!!

Kommentarer
Postat av: elin

Hej igen. Förlåt att jag är så SEG på att skriva. Varit hos läkaren konstant sen november..ush, det låter inge kul. Kom på när jag läste ditt förra inlägg att du går ju på gymnasiet, vilken linje går du? Det var kul med gäller och gällivare...haha.

2009-02-04 @ 17:03:50
URL: http://komigenelin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0