vilken jävla natt

Haha ja, vad ska jag säga, mer än att jag inte har sovit såhär dåligt på hur länge som helst..
Vid kl 23.30 vaknade jag och fick telefonsamtal.
Vid kl 01.20 vaknade jag och fick telefonsamtal.
Vid kl 04.35 vaknade jag och fick telefonsamtal.
Vid kl 06.40 vaknade jag av några sms.
Jättetrevlig natt, verkligen. Fast mitt sista telefonsamtal var ganska roligt.. Det var Christoffer som ringde och han verkade ha det trevligt med trevligt sällskap? Han hann nämna samma sak ungefär 50 gånger på 20 minuter, och en annan sak ungefär 25 gånger på 20 minuter.
Jag pratade med nån Jim också, har för mig att han hette så. C påstod att han var 2,07 lång och resten ska vi inte tala om, haha! Jim frågade vart jag var och hur jag kunnat ta mig upp till Gällivare så fort, enligt honom hade jag tydligen varit i Ockelbo alldeles just då? Han lovade att han skulle betala biljetter åt mig ner till Gävle nästa gång jag skulle åka, perfekt ;) Sen frågade han om jag var tänd på Christoffer och om jag ville komma ner och träffa honom istället för C, sen kom han med några skamliga förslag och C höll med att jag borde prova det. Det tror jag inte han gör idag. Nåväl, jag fick mig några goda skratt igår kväll (inatt? imorse?) i alla fall.

Nu ska jag byta om, rasta jycken och sen upp till ishallen och titta på hockey. Och vänta på att min käre pojkvän ska vakna, höra av sig och kvickna till efter gårdagens bravader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0