blä på måndagar

Måndagar är tråkiga och sega dagar. Skoldagen var helt okej ändå, faktiskt. Jag åkte buss hem, for och handlade med mamma, åt middag och sen åkte jag och tränade.

Och nu har jag varit hemma och gjort inget alls. Jag borde fortsätta plugga men seriöst, jag orkar inte. Inte nu. Ska snart slå på en film och sen efter den ska jag över till pappa och hämta resten av läxorna, sen plugga om jag har nån ork till det. Vilket jag garanterat inte har men ändå ;) Eller nä! Nu ska jag vara lat och ringa och be lillebror ta med allt pluggmaterial från pappa när han kommer hem hit, haha!


blöt-jävla-djur direkt ut ur duschen igår ;))
 
 
Jag saknar Christoffer! Jag förstår inte hur jag ska klara mig, jag hatar att det ska dröja så länge innan man ses. Och nuuu blir det fan extremt bara för att jag har sportlov en vecka senare. Meeen puss på pojken min!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0