engelska lektion

Nu sitter jag på engelska lektion och arbetar om Australien. Jag, Lisa, Johanna och Evelyn håller på med ett grupparbete. Jag som trodde att vi hade 1½ timmes hål idag, så visade det sig att vi hade 2½ timme! Så jag hade 40 minuters mattelektion imorse, sen tog jag bussen hem och rastade P, satt vid köksbordet och filosoferade innan jag tog bussen tillbaka för 70 minuters engelska. Och jag slutar på typ en kvart.


australisk känguru, hihi

Ikväll blir det bus med Sofie & c:o! Det blir trevligt. Innan dess ska jag äta plus att jag ska duscha. Vart ändrade planer igår så jag sov hemma ändå. Och efter dagen så är det bara 4 skolveckor kvar till sportlovet, jag funderar på vad jag ska hitta på då.. 4/3 blir det iaf Luleå :)

Nu ska jag jobba vidare...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0