gårdagen i väldigt korta drag

Skola, stan och Koskullskulle. Michaela klippte mig igår också! Jag hade jättekul igår trots typ tjugofyra miljoner tårar där ett tag. Tack Hanna för att du lyssnade och tröstade :) Blev iaf buss hem på kvällen/natten eftersom Michaela inte kände sig pigg och kry, och hon skulle nämligen vart chaufför. Så vid ett-tiden var jag på hemmaplan igen! Jag hoppas att alla andra hade lika kul som jag! :)
Här är en film från engelskalektionen igår (innan jag råkade vara otrevlig när Hans kom..):


 
Idag klev jag upp vid halv ett, mådde inte så bra och det gör jag inte nu heller. Dumma körtelfeber! Jag duschade, Christoffer ringde och sen gick jag till mamma och var lite social. Nu har jag kommit tillbaka till pappa och väntar på middag. I torsdags fick jag min nya säng förresten! Men den har jag hos mamma så jag sover i den först på måndag då.
 
Nu ska jag fortsätta vänta på middag, sen sova lite kanske! Ikväll har jag inga planer :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0