helg igen!

Igår hade jag en lektion, det var historia. Fröken Ärleborg fixade skjuts till Gällivare så vi slapp ta bussen hem. Jag gick och vilade vid halv två. Kring halv fem klev jag upp sen, blev några timmars sömn..
Iväg till Ica och handla mat, Linnea kom dit och vi diskuterade vad vi skulle äta. Jag bjöd henne nämligen på mat och sen tårta eftersom jag inte var hemma när jag fyllde år. Det slutade med lövbiff, pommes frites, bearnaisesås och rosa prinsesstårta!
Sen tog vi bussen upp till Malmberget eftersom vi bestämde att jag skulle sova där.



Vaknade som sagt upp hos Linnea imorse. Jag började kvart över åtta så jag klev upp, åt, fixade mig och knatade iväg till skolan. Hade en timmes historialektion och så slutade vi. Eller jag har ju individuellt val på fredagar men det börjar först tjugo i ett så jag gick hem till Linnea igen och gick och la mig, vi sov båda till tjugo i tolv då vi åt lunch och sen gick vi på indvalet.
 
Jag fick ett nervsammanbrott när jag gjorde mitt dataprov! Det var inte alls svårt men det var det att jag knappt kom ihåg hur man gjorde alla lätta saker. Och läraren skulle rätta provet när jag lämnade in det så hon kunde säga vad jag fick för betyg (det var kursens sista lektion) men det ville jag verkligen inte veta så jag och Linnea stack då istället.


Bussen hem, sitter här nu. Och jag ska fortsätta med mitt tråkiga jävla bildarbete. Men det är snart klart iaf! Jag ska också leta fram nån gammal mobil som Christoffer ska få, han tappade sin i badkaret igår så den går väl mot slutet nu skulle jag tro? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0