jag tillåter er att skratta

HAHAHAHAHAHA fy helvete vad jag har garvat när jag läste det här, hittade gamla mejl från 2003 och jag måste bara visa några av dom. Fast jag ska vara snäll och låta mina dåvarande vänner få vara anonyma ;) Därför får dom bara en siffra..

2 - 2 juni -03: ja jag vet du sa det men i *namn* han är ju söt men jävligt snuskig liksom för idag hoss *namn* kom han in och ritade en grej på tavlan ( Y ) en sån fast frammi från och på en kille hajar du =0/
E - 2 juni -03: ja jag var ju där
2 - 2 juni -03: ja jag vet och jag ljuger inte sen kom *namn* och *namn* och gjorde samma sak och sa det är flera siffror där en 8 en 1 m.m

-----------------------------------------------------

1 - 6 aug -03: ge dig nu!
E - 8 aug -03: varför ska ja ge mig?? ge dig själv
1 - 8 aug-03: jag såg dig på rimi!!!
E - 10 aug -03: jag såg dejj me....
1 - 22 aug -03: Vill du bli vän med mig ?

-----------------------------------------------------

E - 26 sep -03: när vi skaffar en ny hund så kan vi vara ut med den sent eftersom den känner på sig när vi är rädda å då attackerar den..!
2 - 27 sep -03: vaa attackerar den ossssss????!!!
E - 27 sep -03: nee.. den attackerar dom vi är rädda för dumhuve!
 
-----------------------------------------------------

2 - 30 sep -03: va gör du??
E - 30 sep -03: tänker på *ett namn*
2 - 30 sep -03: åå jösses
E - 30 sep -03: inte på det sättet!!! han hade ju såå jävla fjollig cykel idag...

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHA, nu måste du ta och säga vilka det är! :D

2009-01-30 @ 22:43:11
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: lina

HAHAH DEN SISTA VAR FAN BÄST ;DDDDDD

2009-01-31 @ 10:34:24
URL: http://linanathalie.wordpress.com
Postat av: alexandra

hahahahaha!

2009-01-31 @ 18:36:22
URL: http://alexandranorlin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0