om att inse saker

Jag insåg just att jag har gjort många bra val här i livet. Okej, många och många men de flesta val jag har gjort har varit bra. Jag såg en film alldeles nyss, den fick mig att inse det. Det är egentligen inte mycket jag har gjort som jag ångrat, mest småsaker. De mesta som i längden kommer betyda något känner jag att jag har gjort rätt. Tack vare den här filmen förstod jag det. Glad är jag också just nu. Och jag måste fan sova, ångesten kom för länge sen och jag har skola imorrn. Sju minuter över åtta går bussen.

Fyfan vilket inlägg. Bli inte förvånad om det är raderat imorgon nån gång..

Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad är det för film? :)

2009-01-13 @ 07:35:59
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0