some days i feel broke inside,

but i won't admit..

Har sovit 10 timmar inatt! Det är helt galet, så länge har jag nog aldrig sovit när jag ska till skolan. Jag var som sagt jätteglad igår kväll, det märkte ni kanske. Men nu är det väl bra igen tror jag. Det har verkligen inte känts som torsdag idag, trots att jag har slutat 11.45 så har vi haft tre lektioner och klockan kändes som minst 15.00 när jag satt på bussen hem.
Linnea kommer hit vid sextiden, sen ska vi iväg på ett möte och efter det sticker vi till Malmberget. Vi får se vad vi hittar på men ska iaf hälsa på David. Och förresten, bilden är från 2006, det är jag och Ronja en kväll utomhus :)



How do you sleep at night while he cries?
How do you dream when he had no chance to say goodbye?
What do you feel when you look in the mirror? Are you proud? (Well, I wouldn't be..)
How do you walk with your head held high?
Can you even look him in the eye, and tell him why?
He has learned the hard way..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0