Trött och sliten krigare

Samma visa igen då... Frågan är om jag nånsin kommer kunna acceptera det. (och jag behöver inte ljuga för mig själv, för jag vet att jag aldrig kommer att göra det)
 
Kom hem från Boden för dryga två timmar sen. Är stressad inför morgondagen men försöker koppla bort det. Känns verkligen inte som att jag ska åka iväg imorrn redan. Men de blir väl säkert bra för de.
Linnea kommer hit imorgon tidigt på morgonen så vi ska äta frukost typ på Nyfiket eller nått. Sen blir det att kila på stan för imorgon är vi båda 7500 kronor rikare! ;) Och jag måste hinna duscha innan hon kommer tänkte jag, så jag ska väl upp efter sextiden nån gång. Och så måste jag tvätta en maskin med kläder och packa mer. Herrejösses, hur ska jag hinna? Imorgon kommer jag skaffa mig magsår eller nått :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0