hemma

Har varit i stugan med pappa och Nelly i helgen. Det var inte sådär superbra väder men det är alltid trevligt att komma iväg från verkligheten. Familjen Mäki hade släppt ut Centi på sommarbete som vanligt så han fick jag träffa för första gången på två år och nog var han sig själv, haha fick skratta litegrann :)
 


 

Fast jag har sovit jäkligt dåligt. Första natten låg jag vaken tre timmar för att pappa snarkade och hackade tänder *morr* ... Och natten mot idag var det en annan anledning men så äre tydligen. Kom hem vid ett-tiden och så gick jag och la mig vid två, sov till fem. Skönt var det då iaf. Nu ska jag äta middag. 
 
Gamlingen myste på som tusan vid brasan hela dagarna :) ---> 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0