jobbjobbjobb

Nu väntar tre veckors jobb. Första arbetsdagen är avklarad och det var inte alls tungt, även om vi går 07.00-16.00 varje dag. På fredag är vi iaf lediga och nästa vecka på torsdag är jag ledig hel eller halvdag. Imorgon ska vi knyta snitzelband på klädnypor ;) Och säkert en del annat med. Idag har vi mest rantat på Dollar store, Coop och Expo, sorterat snitzlar och varit rädda för ett getingbo.



Har just pratat med min käre pojke i telefon, herregud vad jag saknar honom. Och jobbigare vart det nu när det blir längre tills vi ses än vad som var tänkt, men tur jag jobbar tre veckor så går den tiden åtminstone fort :) Nu snart ska jag lägga mig så jag orkar upp imorgon. Blev allergisk som fan idag för jag glömde ta min medicin imorse så jag är helt knäckt. Ska bli skönt att sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0