men det var ju på tiden

Idag ringde dom från läkaren och sa att dom fått odlingssvaren, jag ska få antibiotika! Äntligen! Har fan gått och haft ont i ett år nu vill jag se om antibiotikan hjälper. Och det hoppas jag verkligen. Dom hade hittat lite blod och protein och jag läste om det, det är tecken på att något är fel på njurarna. Så det lät inte bra. Men det kunde uppkomma vid detta också plus att det kan komma efter att man har haft halsfluss, och det har jag ju haft två gånger men det var ju ändå länge sen. Nåja, ska gå på den här antibiotikakuren och hoppas att det hjälper, annars blir jag fan orolig...

Spanska och NK-utvärdering idag, har varit hemma ett tag. Skulle egentligen på Kina med klassen och äta men jag har inga pengar och ville inte tigga av mami eller papi. Har varit ut med hundarna i pissvädret och nu ska jag sova ett tag, som vanligt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0