One step closer


1. Hur gammal är du om fem år? 22
2. Vem var den sista du träffade? pappa tror jag
3. Hur lång är du? 160 cm typ
4. Vilken var den senaste film du sett? My sassy girl
5. Vem ringde dig senast? Christoffers pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? till min mor faktiskt, frågade om mina kläder kommit
7. Vad är dagens planer? kvällens planer städa och bada hunden.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? jag älskar att prata i telefon!!
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? skilda
10. När såg du senast din mamma? nyss utanför fönstret

11. Vilken ögonfärg har du? blågröna eller nå
12. När vaknade du idag? efter kl sex nångång, börjar jobba sju
13. Har du någon gång hittat en katt? haha ja, jag och min lillebror gjorde det för typ tio år sen vi tog med den hem och allt, pappa vart inte så glad! sen hittade jag och en gammal kompis en katt för flera år sen också, men den behöll dom
14. Vilken är din favoritplats? med min älskling
15. Vilken plats föredrar du minst? typ, jag vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? hoppas på att jag har flyttat söderut och har bra jobb, hunnit skaffa barn och sånt
17. Vad skrämde dig som barn? läskiga typer i garderoben och under sängen
18. Vem fick dig att skratta senast? garanterat Linnea
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? vet inte ens vad det är
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar

21. Sover du med eller utan kläder på dig? t-shirt och shorts/byxor för jag fryser nå så inåt helvete men ibland bara trosor, beror på sällskapet, ehehehh
22. Hur många kuddar har du i sängen? två hos pappa, tre hos mamma
23. Hur många landskap har du bott i? ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej så kass är jag inte än så länge ^^
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? ingenaning
26. Är du social? ja faktiskt. fast de beror på sällskapet också såklart
27. Vilken är din favoritglass? B&J 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? jag vet inte, brukar inte fundera på det, chansen är inte så stor
29. Tycker du om kinamat? nja, sådär
30. Tycker du om kaffe? så vuxen kommer jag aldrig att bli

31. Vad dricker du till frukost? ingenting oftast, ibland oboy
32. Sover du på någon särskild sida?
33. Kan du spela poker? HAHA nejnej
34. Tycker du om att mysa? ohja
35. Är du en beroendemänniska? öh?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? jo, Stina gör det fast hon är ett år yngre
37. Vill du ha barn? ja om sex år
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska, norska, jävligt lite finska, lite spanska, lite tyska
39. Har du någonsin åkt ambulans?
40. Föredrar du havet eller en pool? havet!

41. Vad spenderar du helst pengar på? shoppa typ
42. Äger du dyra smycken? mja, vetinte
43. Har du någon gång testat narkotika? nej
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? päronsplit
45. Vem är den roligaste människan du känner? känner så jäkla mkt roligt folk!
46. Välj ett ärr på din kropp? varför?
47. Vad har du för ringsignal? lilla pär, har haft den så länge jag kan minnas och alla mina kompisar hatar den men jag älskar den, haha
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? jepp
49. Flirtar du mycket? haha ja
50. Vart togs din profilbild för din blogg? har ingen tror jag?

51. Kan du byta olja på bilen?
52. Har du fått fortkörningsböter? nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? minns inte, läser inte ofta
54. Läser du dagstidningen? ibland
55. Prenumererar du på någon veckotidning?
56. Dansar du i bilen? haha nej
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? mix megapol går hela dagen för fågelns skull
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? åkes adress tror jag
59. När var du i kyrkan senast? några år sen, nån skolavslutning
60. Vilka personer utmanar du? inte en kotte, sådeså


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0