trött och sliten

Har sovit till vid tolv idag, alla mina planer gick i kras för jag var inte på humör för något. Kilade iaf till Sara vid fyra och lagade mat medans hon tvättade kläder. Kyckling och quinoa gjorde vi och det smakade bra :)
 


Har hunnit vara upp till mormor och morfar och fått 200 kr för dom var i Stockholm men köpte ingenting för jag ville inte ha något speciellt, så en del av det kommer iaf att gå till slingfärg hade jag tänkt. Troligtvis imorgon eller nått, när jag har tid iaf. På onsdag blir det att kika och fota på studentbalen, på torsdag till skolan och städa sen fota på grundalbalen och på fredag avslutning :) Hoppas bara vädret är bra på balerna, annars är jag inte så sugen på att fota.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0