det här ska föreställa en rubrik

 
Gårdagen började hos Sara och slutade i Koskullskulle i gropen bland tält och folk. Det var trevligt men jag fick bara fyra timmars sömn så nu ska jag dra mig en powernap i sängen, satsar på 30 minuter men det kan lika gärna bli till imorgon ;)
Idag har jag inte mått så bra, är trött och seg och jävlig. Och jag har inga planer, ska bara ta det lugnt. Två veckor kvar till sommarlov nu, fyfan vad skönt! Fast då börjar jag ju sommarjobba direkt men det kvittar.
Dessutom ryktas det om Norgeresa med C, J och N den sjätte juli. Den som lever får se hur det blir, men det hade varit mysigt.
Nu är Anders och Nina kanske sura på mig för att jag inte orkade komma så förlåt men jag är så jäkla trött. Nu ska jag sova istället, dom får skälla på mig imorgon tänkte jag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0