det vart lite nytt

Har fixat en ny header nu ikväll, vart nå impulsgrejs så vi får se hur länge jag har kvar den. Sitter egentligen i sängen och tittar på Love and Other Disasters men den är inte sådär superbra så jag kom på att jag skulle börja med en ny header istället och jag smsar litegrann och sitter och spelar Hjärter Dams sista sång med Lars Winnerbäck på repeat. Den har så fin text..

Nu ska jag fylla på mitt cola-glas och kanske kika lite mer på filmen innan jag lägger undan datorn, ska upp klockan sex imorgon. Tagga Piteå med Linnea! Jag hämtar upp henne i Leipokorsningen imorrn. Mamma är också med, och så har vi några hundar i bagaget också, jag vet inte vilka mer än P iaf. Godnatt!

- du är oförstörd för mig ..

Kommentarer
Postat av: Linnea N

Den vart ju söt din header :)

2009-05-03 @ 17:30:38
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0