helgen i ord (och lite bilder)

Fort flög den här helgen förbi, den har spenderats i stugan med min pappa och en av hundarna. Skönt att få komma bort från verkligheten och inte behöva känna sig stressad över allt som har med livet att göra. Imorgon är det iaf måndag men jag har tur och min sista lektion är inställd så jag går inte lika lång dag som vanligt.
 


 

Det regnade som fan igår så det blev en innesittardag men det var trevligt ändå med korvgrillning i öppna spisen och lite bastu också. Jag har stått för bilkörningen i helgen, jag fick köra caddyn och det var inte så svårt som jag trodde! Den är ju så jävla lång så jag antog att den skulle vara tung också men den var nästan lättare att köra med än mamma och pappas bilar.
 


 

Idag drog jag tredje färgningen av mitt överhår. Såhär ska jag väl ha det en vecka iaf men det blir minst en färgning till. Får se hur jag gör med underhåret, just nu får det vara mörkt ändå. Nu på kvällen åkte vi upp till garaget i Malmberget för min bror skulle prova sin moped lite, han har inte fått sitt kort ännu, så jag passade på att kika lite på min bil och jag längtar till vi ställer på den och jag kan börja köra den. Tvättas måste den också göra för den var skitig som tusan, märks att den har stått snart ett år nu. Stackars. Min bil, hihi ---->

 

 I wonder if he knows he's
all I think about
tonight

 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0