hemma igen

Jag har suttit ute hela jävla lördagen i stekande sol, men inte är jag så mycket brunare än vad jag var i fredags. Pappa har världens jävla rand från t-shirten, fuskigt. Varför kunde jag inte ärva egenskapen att få färg snabbt? Eller jag har egentligen lätt för att bli brun, men tydligen inte nu i helgen. Nåja, det dör jag inte av.
Var en sväng till Finland i lördags också, handlade och tog oss en sväng. Trevligt. Jag råkade sova med knut i håret inatt så mitt hår ser ut som en risbuske, inte alls snyggt.

Jag ska börja packa snart. Hittills har jag lagt fram mina fem likadana linnen från Gina Tricot och alla dom ska med bara för att jag inte kan bestämma vilken färg jag vill ha med mig. Jag är inte alls bra på att packa. Men nu ligger ett rött, vitt, svart, blått och rosa linne framme och ska packas ner. Duktig Evelina.

Morgondagens planer är många, vet inte hur jag ska hinna.. Det kommer bli stressigt. På tisdag ska jag träffa Michaela och på onsdag åker jag. För tillfället håller jag på att tvätta kläder och nu ska jag över till mamma och hämta lite saker. Jag börjar packa här idag och fortsätter hos mamma nästa vecka. Nu ska jag höra med Michaela vad vi ska göra med mitt hår på tisdag, och om vi ska göra något med det. Annars får jag ta saken i egna händer för såhär ser det ut nu och jag vill inte åka iväg med den här hårfärgen :)
 


Det är tiderna när världen faller isär som gör oss till de vi är,
kanske har vi kommit till vändplatsen nu?
Kanske kommer det att ordna sig snart?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0