i skolan

Ja, här sitter jag och väntar på min sista lektion. Måndagar börjar bli så lätta nu för tiden, skönt :) Hade matte på morgonen sen drog jag hem och lunchade, rastade hundarna, duschade och fixade lite för vi hade ingen NK. Sen tillbaka för en kort samhällslektion men vi fick inte börja svenskan tidigare så några drog hem för vi ska bara se film, men vi är ett par tappra själar som sitter kvar här och nördar.
Sen hem, middag, kurs och så funderar jag på om jag ska vara gullig och åka och hälsa på mormor och morfar för det var ett tag sen jag träffade dom och jag borde hälsa på innan jag åker :)
 


Och min älskling fyller 18 år idag så grattis på han
 :))) Önskar jag kunde vara hos dig och fira den med dig men jag kommer på torsdag iaf. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0