jävla skit äckel hyreshus!

Fy fan vad jag är less på att bo här ska jag säga! Jag har aldrig riktigt gillat det här hyreshuset för att det är gammalt osv, men vi har rustat upp våra lägenheter ganska bra så dom är trevliga att bo i men det är så förbannat lyhört, det är väl typ det värsta.
Det var iaf inte det jag hade tänkt klaga på utan det var nått annat. Idag fick jag duscha i kallvatten! För att varmvattnet var slut. Och vi har dessutom fjärrvärme här så varmvattnet kan inte ta slut. Elementen är kalla också. Jag gnällde direkt jag klev ut ur duschen så pappa ringde direkt till hyresvärden, måste höra med pappa vad han sa.. Igår ringde en av grannarna, B, och frågade om vi hade varmvatten men då var det bara ljummet. När jag diskade nu i veckan blev vattnet ljummet helt plötsligt. Och när jag duschade här för två veckor sedan blev vattnet ljummet efter ett tag. Men idag var det fan iskallt! Kul att stå där med schampoo i håret och massa skit, och så måste man duscha i iskallt vatten.

Nej, nu är jag less. Gör något åt det här rucklet eller ge oss två nya jävla lägenheter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0