MEN FÖR I HELA HELVETE

Bor vi i ett jävla hus på 1800-talet eller?!!?! Nu är det vattenläcka i huset bredvid vårat så tre hyreshus i närheten är utan vatten, det forsar vatten upp på trottoaren på sidan om vårat hyreshus. Vad har dom gjort åt det? Dom har stängt av vattnet såklart. Jag har inte ätit middag idag. Jag måste äta falukorv och pommes frites istället för makaroner som jag tänkte göra. Idag ska jag duscha som sagt, vi har inget vatten. OCH VI KAN FÖR FAN INTE ENS GÅ PÅ TOA! Och ja, vattnet kan bli borta hela natten, great. 1800-talet, som sagt.
Funderar på att sova hos mormor och morfar för dom är inte hemma. Jag vill ju kunna borsta tänderna på morgonen för fan. Nu är jag bra jävla arg, jag är faktiskt beroende av vatten utan att jag själv tänker på det. För i heeeelvete.
Snart kommer det nån stor vattentank (eller nått) från kommunen som vi får gå och hämta vatten från. Ställer dom inte den på våran gård blir jag aggressiv, jag orkar inte gå som nån hemlös och hämta vatten vid ett annat hyreshus.
Ge tillbaka vårat vatten för fan! Och håll er undan från mig, jag är så jävla förbannad att jag skulle kunna strypa första bästa fula nötjävel. Nu ska jag gå och dö eller nåt.  /Bitterfitta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0