Arg, argare, ARGAST

Idag är mitt humör verkligen på TOPP! I alla fall om vi pratar om det sämre humöret. Har varit på stan idag och knallat runt, för det första så högg det till i knät igen så jag började halta runt - nu sitter jag och väntar på att Anna ska komma förbi med ett par kryckor som jag ska få låna. Tänkte avbelasta knät med dom ett par dagar och om det inte blir bättre så blir det röntgen.

När vi kom hem låg biljetterna på hallgolvet, vilken jävla tur att inte mammas kära hund styckat dom tänkte jag, eftersom jag har beställt dom på pappas adress men postis är dum i huvudet och slänger all min jävla post till mamma, TROTS att jag beställer det till pappa (mamma och pappa bor grannar). MEN självklart hade hon förstört smyckena som jag beställt, bokstavligt talat slitit de i stycken. Millimetersmå spår kunde man se av det. Men det var det enda. Det är ju som inte första gången det händer heller. Synd bara att det där var specialbeställt, så nu måste jag beställa nytt. Fruktansvärt glad är jag, gaaah. Nu ska jag beställa det i pappas namn så nu kan dom fan inte lägga det i fel brevinkast!!
 


Det är ingen hund, det är ett massförstörelsevapen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0