En lista

Sjuk idag, haft feber och huvudvärk hela dagen + muskel- och ledvärk. Inte alls kul. Nu mår jag bättre så jag hoppas jag orkar med skola imorrn, har ändå bara två lektioner. Lunch på Frasses och sen läkartid. Är tvungen att slänga upp en sånhär tråkig lista för jag hade inget att göra (a)


1. Är du singel nu? nej
2. Föredrar du långa förhållanden istället för korta? jo
3. Är du redo o satsa på ett seriöst förhållande nu? jag har ett så ja 
4. När hade du sex senast? typ tre veckor sen 
5. Har du kört oskyddat nån gång? ja
7. Har du dumpat någon och sedan ångrat dig? nej
8. Har du någon gång varit riktigt svartsjuk? haha aa
9. Har du hållt på med någon för att göra någon annan svartsjuk? heh kanske 
10. Haft sex på fyllan? ja
11. Sagt jag älskar dig till någon utan att mena det? jo
12. Sagt jag älskar dig till någon och verkligen menat det? ja
13. Sparat något från ett gammalt förhållande? japp
14. Somnat gråtande pga kärleken? aa
15. Varit på en blind date? nä
16. Varit otrogen? nepp
17. Ångrade du dig? -
18. Hur länge har du varit tillsammans med någon som längst? det är nu de så den som lever får se :) 
19. Har du någonsin varit kär? jag är kär 
20. Har någon du varit tillsammans med ljugit för dig? ja

SISTA SOM
1. Du fick en puss av?
 älskling
2. Sov med dig i samma säng? samma där 
3. Du delade ett riktigt skratt med? hm vet inte? 
4. Du gick på bio med? Christoffer, Anna, Jesper, Hanna, Patrik 
6. Du gick på stan med? mamma och hennes kompis 
7. Delade en pizza med dig? äter inte pizza
8. Du ringde? pappa
9. Skickade ett sms till dig? Christoffer
10. Du kramade? Lina
11. Gjorde dig lite besviken? ....
12. Gjorde dig mycket besviken? ....
13. Du skrev med på msn? Christoffer och David 
14. Du snackade skit om? han som plogar gården 
15. Du åkte bil med? Anna
16. Gav dig en komplimang? ingen aning 
17. Du kollade på film med? själv tror jag 
18. Du åt med på restaurang? vet inte, förmodligen Christoffer 
19. Betalade något åt dig? minns inte
20. Grät inför dig? borde jag kanske inte skriva :) 

DIVERSE
1. Favoritfärg?
röd och svart typ
2. Mobiltelefon? sony ericsson 
3. Skola och program? välkomma, samsam 
4. Oskuld? nej
5. Senaste filmen du såg? minns inte vad den hette 
6. Senaste låten du lyssnade på? Brinck - I don't wanna love her 
7. Vad står det i ditt äldsta sms som du har kvar i inkorgen? det är en hemlis! 
8. Hur länge har du prata i din telefon? har bara haft den sen somras så inte länge 
9. Hur många SMS har du totalt fått på din telefon? vet inte? 
10. Hur många SMS har du totalt skickat ifrån din telefon? inte många, typ 6-7000 
11. Vad åt du till middag igår? haha minns inte :) 
12. Har du duschat idag? nope
13. Vad var det senaste du sa till din mamma? kommer inte ihåg 
14. Vad var det senaste din mamma sa till dig? samma där 
15. Har du skolkat någongång? ja
16. Är du en svartsjuk person? ja tyvärr :)


Kommentarer
Postat av: Pernilla s

Svar: Haha, ja så kan man ju också göra! Fast hade det kommit en sån snubbe till mig hade jag inte öppnat dörren :D

2009-11-26 @ 23:47:14
URL: http://pernillaha.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0