Hemma på snöig mark

Vart lite paff när jag vaknade upp på tåget imorse och såg snö överallt, nu när jag varit en vecka i snöfritt land. Och ja, i Gävle har det varit lika bra som alltid om inte bättre? :) Skönt att slippa snön iaf, fast det var ju inte direkt varmt där nere ändå. Men en bra vecka har jag haft :)
 


 

1 år, 081029 & jag älskar dig mest av allt
 

 

Jag försöker ta reda på när pappa ska komma hem så jag kan boka Christoffers biljetter upp hit också, det var billigt nu och man får passa på medan det finns platser för det är alltid knökfullt mellan jul och nyår. Om 5 veckor bär det mest troligt av ner till Stockholm för mig och några dårar till, kul :) Fast jag ska stanna några dagar i Gävle först och sen är jag i Stockholm bara lördag och söndag. Men det blir roligt att strosa runt i Stockholm med det där gänget, vi kommer garanterat att vilsa bort oss och ha oss skulle jag tro!
 
Eftersom jag inte var i skolan idag så har jag nån sorts söndagsångest idag istället. Var helt död när jag kom hem imorse och dessutom hade jag ont som fan och påbörjade jag min antibiotikakur idag också. Skönt att den bara ska ätas i tre dagar och att det redan är bättre efter bara en dos. Imorgon ska jag pallra mig till skolan iaf, fast det känns inte alls lockande!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi har ingen svenska imorgon så du vet ;)

2009-11-02 @ 20:10:08
URL: http://idamodig.blogg.se/
Postat av: Anonym

ETT ENORMT JÄVLA STORT GRATTIS till dig och christoffer. hoppas det håller JÄVLIGT LÄNGE

2009-11-02 @ 21:46:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0