Om att spåra IP-nummer

Du som kommenterade anonymt i min blogg i måndagens inlägg kan jag bara säga att synd att det inte är så svårt att spåra IP-nummer :) Jag vet nämligen vad du heter, att du bor i Ockelbo, vad dina föräldrar heter och ja, jag vet vem du är helt enkelt. Det är inte alls svårt att spåra IP-nummer till den adress som det är skrivet ifrån så du är inte så anonym som du kanske hoppades att du skulle vara.

Tack för kommentaren iaf, jag antar att den var lite ironisk men ändå. Din kommentar finns kvar men den är dold, vill inte hänga ut dig eftersom du nu så gärna ville vara anonym när du skrev. Lämna gärna ditt namn nästa gång, jag vet ju redan vem du är.


Kommentarer
Postat av: KATRINE VÄRLDENS BÄSTA JÄVLA OLSSON!

VI GÖR DET MED STIL.

de e troligen mig du menar, haha. synd bara att jag inte bor på nån jväla B väg i ockelbo ? utan mitt ställe börjar fan på S :) jag vet också vad mina föräldrar heter, så du behöver inte känna dig så speciellt frän. ( föresten har jag bara en )



OCH var inte så jävla speciellt me åh vara anonym, men faktist stumpan va den ganska oseriös.du hade rätt (Y) men de e lugnt. nu ska jag vara ärlig också.



christoffer är en underbar kille, ta hand om honom. ni kommer få det fint tillsammans, om de lyckas hålla, vilket jag faktist hoppas på. ni e nog bra för varrandra,lycka till!

2009-11-07 @ 01:34:48
Postat av: Linnea

sv; okej tack! :D

2009-11-07 @ 15:53:26
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: Linnea

okej, tvekade lite först och tänkte om jag ska ta en annan film men då måste jag ju ta den! :D

2009-11-07 @ 17:57:31
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0