Seeeg onsdag

Sitter i skolan och gör ingenting. Vi fick sluta tidigare från geografin så vi hade längre lunch och snart börjar NK:n. Igår mådde jag inte nå bra så jag gick och la mig tidigt, typ innan klockan nio. Så jag sov och sen vaknade jag vid tiotiden av att smsen trillade (eller snarare vällde in!!). Orkade inte kolla men när jag hade fått typ fem stycken på två minuter så var jag tvungen. Det var Lina som undrade vad hon skulle ha på sig på lördag, fullt normalt sådär en tisdagskväll :D När vi hade bestämt det så somnade jag om och hann sova i typ en halvtimme innan Christoffer ringde och väckte mig så det slutade med att jag pratade med han i över en timme så jag somnade ändå inte förrän vid halv ett, duktigt av mig som gick och la mig så tidigt :)
 


 

Nu snart börjar som sagt NK:n och sen har vi idrott, är inge pepp alls så vi får hoppas att det går fort. Sitter och väntar på att mamma ska höra av sig också för hon skulle ringa till läkaren och kolla om jag kan få tid där idag, mitt knä är inte alls bra. Idag är det som bekant onsdag vilket betyder Bonde-kväll. Malmberget eller inte? Jag får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0