Tre dagars helg

Äntligen helg! Det var nyss nån utlänning som ringde och sökte mamma? Uh :s Men jag sa att hon sover och då tackade han för sig? Var ett jävla liv i bakgrunden också. Nu fick jag äckelkänsla! Nåja, när mamma vaknat ska vi nog iväg på Dollar store en sväng. Var där med Micka i onsdags men innan det var det bra länge sen. Men behöver köpa nån bred tejp och kanske nån tavelram tror jag.

Idag på bilden var vi mycket kreativa och ritade med pastellkritor och kände oss som treåringar. Men vi hade ändå rätt kul åt det. Lär ha världens träningsvärk i tummen ikväll och imorrn :( Man måste måla så hårt med pastellkritor och jag har ju ett trasigt ligament i tummen så det känns kan man ju säga :D Lägg märke till hamsterns fiiina röda ögonbryn.
 


det är en katt, hamster (som insjuknat i svininfluensa..) och en hund :D
 

Har inga planer i helgen men blir kanske att åka till Anders och Ninas stuga om inte något annat planeras in. Hade varit kul att åka dit så vi hoppas på det :)

Har ställt mig på kö på en etta och en två här i hyreshuset, de med inflytt tidigast juni 2010 har jag sagt. Spännande :) Mamma ringde igår och hörde vad hyran ligger på just nu.. En tvåa hade varit perfekt, den som lever får se hur det blir. Eftersom vi redan bor i hyreshuset så vet jag att jag får lägenhet om det blir nån ledig till sommaren, vilket jag hoppas :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0