En helg på resande fot igen

Hemma sliten och trött efter helgen. Trodde det var meningen att man skulle få vila upp sig då men jag har misslyckats :D Har varit i Kiruna, eller egentligen i Kurravaara på en ö som man åker över med båt till. Skitmysigt! Sådär skulle jag verkligen vilja bo, fast jag skulle aldrig orka. Långt in till själva stan och sen att man måste över med båt så fort man ska till bilen. Men man kan iaf inte få några oinbjudna gäster ;) Nä men det var faktiskt hur trevligt som helst att vara där. Hade klarat mig en vecka kanske, men sen hade jag nog börjat känna paniken över att vara bosatt på... en liten ö?
 


Det här ska tydligen vara en del av Kurravaara, men förmodligen på själva fastlandet
 

Lillebror sa just att han skulle till Coop och fråga om jag ville ha nått, så jag bad om en marabou (a) Blir bra till mitt pluggande som skulle bli av i helg men som jag istället måste sitta med nu idag, när jag har söndagsångest och egentligen inte orkar. Nu ska jag hoppa i duschen och sen plugga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0