Packat och klart

Jiess, nu har jag äntligen packat klart allt som ska med ner till Gävle. Min väska ser minst sagt gravid ut.. Stackars liten. Imorrn har jag samhälls eller historia, vet inte eftersom vi har samma lärare i båda ämnena, sen har jag omprov i matte, sen ska jag hem och slänga mig i duschen och sen tillbaka till skolan och ha indval. Känns lite stressigt men inget är omöjligt.
 


 

Igår försökte jag plugga lite spanska och så gjorde jag bort arbeten som jag var lite sen med. Sen åkte jag upp till Malmberget och var med Linnea och David, och kikade på Bonde söker fru som vi skulle göra. Det var trevligt :) Nu träffar jag inte Linnea på typ två veckor förmodligen? Inte David heller för den delen.

Facebook har typ damp och är helknäppt. Min dator är extremt seg och jag har bara lust att slänga den i väggen. Ska starta om den nu, för jag ska se ett teveprogram, sen duscha och kanske lacka naglarna på nytt om jag orkar.

 
Skulle lika gärna kunna ge upp allt nu, för jag förstår ingenting?


Kommentarer
Postat av: frida

wiehou :D gävle!

2009-10-23 @ 16:38:54
URL: http://kfsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0