Snart är det godnatt


HAHA, är det ett skämt eller? Han ska vara från Bonde söker fru nångång?
 

Jag "fimpade" mitt förra inlägg, det var så drygt. Kvällen blev långt ifrån som tänkt. De började väl ungefär som tänkt men slutade i ett annat hörn, eller nått. Jag hade då trevligt iaf, sen vad dom andra tyckte det skiter jag i. Förutom Linnea som inte mådde nå bra, hoppas hon somnade och att huvudvärken släppte då :)
Det började på isladan där vi kikade på hockey, sen Malmberget-Gällivare-Malmberget rätt fort tack vare Michaela som räddade kvällen kan man säga. Sen blev det Konsum, Bonde söker fru hos Linnea och sen gick inget riktigt som tänkt typ?

Nåja, nu känner jag mig lite klokare och kanske borde tänka efter lite nästa gång innan planer smids. Eller helt enkelt ja, ska nog inte skriva det alls ifall nån olämplig råkar läsa. Inte för att jag tror det, men ändå. Äh skitsamma.

Ska dra mig till kojs nu, så är jag förhoooppningsvis pigg imorgon (not).


& imorgon tänkte jag försöka vara lycklig. Jag börjar redan nu, hittills har jag lyckats. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0