Tjugoförsta oktober

Färgade håret igår men hårfärgen var kall så det blev nog nån form av kemisk reaktion? Kändes iaf som att det brann i håret och att håret lossnade :s Efter fyra minuter grät jag nästan, haha! Nog brukar de svida lite när man färgar håret men det där var fan det värsta jag känt. Klarade inte att ha färgen i så länge (tänkte ha den i över en timme) så jag tycker mitt hår ser gulaktigt ut nu i vissa sken, haha.. Nåja det får jag leva med ett tag för jag upptäckte idag att jag har vattenfyllda blåsor i hårbotten, tack vare färgningen igår antagligen buhuuu :(

Var och köpte en ny vinterjacka idag. Den var helt okej fast den är VIT och jag ville verkligen inte ha en vit jacka, jag ville ha en svart. Men var så illa tvungen att köpa en ändå för det var den enda som dög trots färgen och en vinterjacka lär jag ju ha nu när det börjar bli kallt ute. Kanske inte ännu men snart iaf! :) Tänkte att jag skulle köpa en i Gävle men hittade en nu så.
 


Hittade en bild på jackan också..
 

Idag är det onsdag = Bonde söker fru-kväll i Malmberget! Jösses vad töntigt egentligen, men jag och Linnea är fast i den där serien alltså ;) Det är så kul att man skäms av att titta på vissa av bönderna.. Är uppe där på en timme, mami skulle skjutsa mig. Har spanska prov imorgon, har inte tränat nått. Måste försöka göra det, men tror inte jag kommer klara det. Fattar typ inget :D

Nu ska jag ut med min fyrbenting... Sen kanske jag orkar proppa i mig lite B&J? (a)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

hej hej! :) Jag hittar citat på bloggar, facebook och citatböcker. Sen har jag även sökt på citat på google och fått upp bildcitat som den jag la upp nu i bloggen!: )



Läskigt att du fick blåsor i huvudet av färgen? :S anmäl företaget?

2009-10-21 @ 23:29:01
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0