För mycket bilåkande

Igår åkte jag bil i sammanlagt nästan 9 timmar! Så det så. Det blev 6 timmar i stan och 3 timmar långkörning. Jag åkte nämligen till Jokkmokk igår, och hem. Gjorde min mami sällskap dit. Men eftersom jag bara sov tre timmar natten innan så var jag inte speciellt mycket till sällskap på vägen hem för då sov jag haha!

Hann inte mkt mer än komma hem så kom Michaela förbi, jag åt och sen for vi ut och promenerade, sen hem till henne och så åkte vi bil i stan också :) Var ett bra tag sen vi träffades så vi hade nog lite att prata om. När Michaela var påväg hemåt bytte jag bil och hoppade in i en cadillac istället som Martin körde, Sara och Håkan var också med. Och vi körde runt i en herrans massa timmar, körde lite folk också och åkte i Håkans bil ett tag med. Kom hem och gick raka vägen till sängen typ, för jag hade som sagt bara sovit fyra timmar det senaste dygnet.

Och jag råkade sova till klockan ett idag, inte bra. Hoppade direkt in i duschen och har nu suttit med handduken på skallen lite för länge så jag undrar hur mitt hår ska gå att reda ut. Skit samma, nu ska jag se vad den här dagen har att erbjuda :)


Kommentarer
Postat av: Anna

Jaså? :o Danke för varning, trodde bara det var dom där "skjut-mobilerna" som alltid pajade. Vad har hänt med dina kompisars?

2009-09-08 @ 13:18:02
URL: http://annad.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0