Jag behöver något

- ny vinterjacka
- nya skor till vintern


Fick nyss världens jättemega ångest (eller egentligen inte ångest men mer ont i magen) när pappa sa att jag kunna/borde köpa en ny jacka för dom pengarna som jag nyss klickade hem en ziphood till Christoffer för istället. Oops.. Kände för att vara lite generös ju. Men jag behöver verkligen en ny vinterjacka. Jag kan klara mig med mina reebok skor från förra vintern för dom går ju att använda, även om jag helst vill ha nya men en jacka behöver jag verkligen :( Den är så förbannat ful den som jag haft förra vintern och när mamma har tvättat den har den blivit helt fucked up.



...fast pappa kom just och sa hur mkt pengar jag har på kortet så jag har nog råd ändå när jag tänker efter :) Plus att mamma är skyldig mig pengar också fast dom får jag nog inte ännu. Men nästa vecka bär det av till Luleå så jag ska nog passa på att spana på en jacka då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0