Tjugosjätte september

För inte såå länge sen kom jag hem från O'Learys, vi hade bokat bord där och skulle titta på hockey för Luleå spelade. Jag, pappa, Jonte, Anne, Martin och Per. Vi kilade därifrån när andra perioden var klar och då ledde Luleå med 5-1 så jag tror dom vinner, jag orkar inte se sista perioden så nu sitter jag här ensam och funderar på vad kvällen har att erbjuda. Är dödligt mätt iaf. Sara har ringt men har typ inge batteri så ska ladda mobilen och ringa upp henne och se vad hon har tänkt hitta på ikväll.

Har megaångest för att jag var hemma från skolan torsdag och fredag, och vi har typ prov nästa vecka, trevligt. Well, inget man kan göra åt, jag har varit typ dödssjuk och knappt kommit ur sängen hehe. Ett tag trodde jag att det var svininfluensan för jag hade många symptomer :o Men det har gått över nu och jag håller på att bli frisk och ska väl ta nya tag nu här i veckan, hm.


i love u.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0